Через блокаду кордону в Україні можуть зупинити виробництво труб

Через блокаду пунктів пропуску на західних кордонах заводи з виробництва труб у прифронтових регіонах можуть припинити роботу

Про це заявив гендиректор об’єднання «Укртрубопром» Георгій Польський.

За його словами, за підсумками 9 місяців поточного року трубна галузь України продемонструвала позитивну динаміку, незважаючи на постійні обстріли виробничих майданчиків, розташованих у прифронтових зонах, зокрема, у Нікополі.

«Заводи вкладають у безпеку працівників, наприклад, розміщуючи на території цехів мобільні захисні блоки, де люди можуть сховатися від бомбардувань. Крім того, невирішеною залишається проблема стабільного забезпечення водою трубних виробництв після підриву греблі Каховської ГЕС та обміління Каховського водосховища», – зазначив Георгій Польський.

Гендиректор «Укртрубопрому» назвав справжнім «ударом у спину» для українських експортерів, зокрема сталевих труб, блокаду українсько-польського кордону, яку розпочали на початку листопада.

«Європейський напрямок – єдиний, який залишився для нашого бізнесу після початку широкомасштабної війни. Багато фур із трубами досі стоять у заторі, зірвано всі терміни доставки європейським клієнтам. Але є загроза розширення страйку і інші східно-європейські країни. Якщо це станеться, майже всім трубним заводам, розташованим у прифронтових регіонах, доведеться вже з середини грудня зупиняти виробничі потужності», – наголосив він.

Як повідомляли, з 6 листопада учасники акції на території Польщі перекривають рух вантажівкам на трьох напрямках – у пунктах пропуску «Краківець – Корчова», «Рава-Руська – Гребенне» та «Ягодин – Дорогуськ».

Одна з головних вимог організаторів протестів – повернення до практики видачі дозволів для українських вантажоперевізників і зменшення їхньої кількості від довоєнного рівня, коли видавали до 200 тис. дозволів на рік. Крім того, перевізники хочуть, щоб порожні польські вантажні автомобілі, які повертаються з України до Польщі, могли проїжджати кордон без еЧерги і не чекаючи 10-12 днів. Також, перевізники вимагають посилити правила перевезення за ЄКМТ (сертифікат Європейської конференції міністрів транспорту).

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ