День маркетолога

Престижна й варта того, щоб пишатися нею, професія. Справа тих, без кого в наш час не може працювати жодна серйозна компанія. Звичайно ж, мова йде про маркетологів.
Офіційного свята маркетологи України не мають, проте неофіційний відзначають 25 жовтня.
Маркетинг – це не тільки продажі. Це набір дій, які створюють зв’язок між продуктом та споживачами. Серед іншого, обов’язково потрібно зробити все:
– Відповісти на питання «Хто клієнт?» і виокремити різні категорії клієнтів;
– Визначити потреби і побажання клієнта, – це необхідно для створення «правильного» продукту;
– Розробити цінову політику;
– Створити «міст до клієнта», – тобто налагодити канали доставки і збуту продукції;
– Розробити стратегію комунікації для того, щоб донести до покупця інформацію про плюси і вигоди продукту.
Професіонали-маркетологи, які по-справжньому чогось варті, зустрічаються вкрай рідко і цінуються на вагу золота. Так що, знайти такого фахівця – завдання не з легких.
den_marketologa_ukrayiny

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ