Львівська ОДА оголосила тендер на розробку нового логотипу і гасла Львівщини

Львівська облдержадміністрація оголосила тендер на розробку брендбуку, логотипу та гасла Львівської області. Загалом на розробку бренду Львівщини передбачили 150 тис. грн.
Кінцевий термін прийому пропозицій – 26 липня. У технічному завданні вказано, що учасники закупівлі мають подати мінімум 10 варіантів логотипу Львівської області, шрифтове зображення назви області, а також мінімум три варіанти гасла. Окрім цього передбачена розробка брендбуку з використанням нових логотипа та гасла.
У 2014 році ЛОДА представила туристичний логотип області у вигляді кириличної літери «л», а також нове гасло, які розробила рекламна агенція «Вітамін», відома створенням логотипів та брендів для великих ресторанів Львова.
Логотип області був наповнений невеликими елементами, які представляли найвідоміші туристичні об’єкти області – гори, мінеральні води, активний туризм, львівську ратушу, трамвай, філіжанку кави, гірськолижні курорти та храми. Окрім цього представили і промоційне гасло області «Львівщина – дивовижні відкриття». Втім, як гасло, так і логотип після представлення рідко використовувалися.

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ