Міжнародний день клієнта

Одним з мудрих і в той же час хитрих ходів – вшанування справжніх і потенційних споживачів: 19 березня в ряді країн відзначається Міжнародний день клієнта. Дивовижне свято з’явилось не так давно – у 2010 році.
Незабаром після вступу свята чинності до процесу вшанування клієнтів сфери виробництва товарів і послуг приєдналися “приватники” з інших держав, причому роблять бізнес в самих різних областях. Їх ентузіазм легко можна зрозуміти: постійні і можливі споживачі виконують у житті підприємців роль роботодавця – є клієнти, значить, є над чим працювати. Свято це також варто розглядати як особливу подяку клієнтам за те, що вони користуються виробленими послугами та товарами, а багато з них ще й мимоволі привертають додаткових клієнтів в вподобану високою якістю обслуговування продукції фірму.
У Міжнародний день клієнта у багатьох закладах проводяться урочисті заходи, розіграші призів серед відвідувачів, акції святкових знижок на товари і послуги, вручення чисто символічних сувенірів.
На жаль, нинішня статистика невтішна: переважна більшість українських фірм поняття не має про існування Міжнародного дня клієнта.
День клієнта актуальне на даний час, за кордоном по відношенню до знаменної для будь-якого підприємця події бізнесмени вважають, що дата 19 березня допоможе споживачам відчути свою потрібність і важливість тим, хто від них залежить цілком і повністю.

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ