Оператори мобільного зв’язку України змінять абонентську плату

Оператори мобільного зв’язку України Kyivstar, Vodafone і lifecell повинні впродовж двох тижнів переглянути тарифні пропозиції та відмовитись від практики брати з людей плату кожні 4 тижні. Про це пише видання Хвиля.

В іншому випадку Антимонопольний комітет України перегляне пакети за них, а заодно накладе на провайдерів телеком-послуг штрафи. Антимонопольники завершили розслідування і винесуть вердикт з цього питання 15 квітня.

Відзначається, що з серпня 2018 року вся «велика трійка» почала перекладати значну частину своїх тарифних планів на чотиритижневий період тарифікації (28 днів). До цього абонентська плата нараховувалася за календарний місяць – 30 або 31 день. В результаті чого абоненти були змушені платити операторам за зайвий 13-й місяць в році.

Kyivstar, Vodafone і lifecell пояснювали зміну тарифів тим, що законодавством розрахунковий період в один місяць встановлено щодо терміна «абонентська плата», а нові тарифи підпадають під іншу різновид оплати – «плата за пакет послуг». А значить нормативні обмеження не повинні на неї поширюватися.

Однак, як з’ясували уповноважені Антимонопольного комітету, в умовах надання послуг кожного з операторів, які вони стверджували своїми внутрішніми наказами, в розділах «Термінологія» згадується саме «абонентська плата».

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ

Варто подивитись:

Загрузка...