Поліцейські Львівщини розповіли, як не стати жертвами шахрайства з банківськими картками

Якщо до вас телефонують невідомі особи, називаються співробітниками банку та вимагають надати дані карткових рахунків, негайно телефонуйте до поліції на оперативну лінію 102.

Про це повідомляє відділ комунікації поліції Львівської області.

Так, до поліції звернувся 42-річний мешканець Червоноградського району та повідомив, що до нього зателефонувала невідома особа, назвалася працівником банку та заволоділа персональними даними. Після цього з карти потерпілого було знято всі кошти у сумі 29 тисяч гривень.

Таким самим чином потерпіла від шахрайських дій 68-річна львів’янка, якій зателефонувала нібито працівниця банку, та, дізнавшись необхідні дані, заволоділа коштами пенсіонерки з картки у сумі понад 74 тисячі гривень.

За фактами слідчі територіальних підрозділів поліції відкрили кримінальні провадження за ч.2 ст.190 (Шахрайство) Кримінального кодексу України. Максимальне покарання, передбачене санкціями статті, – позбавлення волі на строк до трьох років.

Досудові розслідування тривають.

Поліцейські вкотре застерігають: щоб не стати жертвою шахрайства, у жодному разі не надавайте свої персональні дані, номер та строк дії банківської картки, PIN-код, CVV2/CVC2 коди, паролі до Інтернет-банкінгу, кодове слово або іншу інформацію невідомим особам, навіть якщо вони називаються співробітниками банку. Пам’ятайте: працівники банку ніколи не телефонують і не вимагають інформацію по банківському рахунку чи картці.

Також не відповідайте на СМС-повідомлення, надіслані нібито від банку, – таким чином зловмисники отримують доступ до ваших банківських рахунків, звідки знімають усі заощадження, перераховуючи їх на підконтрольні банківські рахунки.

У разі отримання дзвінків чи СМС-повідомлень зателефонуйте до банківської установи (номер гарячої лінії вказаний на вашій картці чи на офіційних сайтах банків), а також негайно зверніться до поліції за номером 102. Не дайте себе ошукати!

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ