При відсутності реакції сімейних лікарів на запити, пацієнтам радять звертатись до адміністрації закладу, де укладена угода

При відсутності реакції сімейних лікарів на запити, пацієнтам радять звертатись до адміністрації закладу, де укладена угода. Тільки таким чином можна вплинути на такі випадки.

Про це розповіли під час щотижневого брифінгу щодо епідситуації в області, повідомляє Львівська ОДА.

«Для сімейних лікарів ця пандемія теж виклик та напружений період. Вони є на контакті 24 години на добу і зобов’язані реагувати на всі запити від пацієнтів. Однак якщо трапляються якісь поодинокі випадки некоректної поведінки з боку лікарів, одразу інформуйте про це керівництво закладу. Не приїде швидка допомога до пацієнта, у якого температура 37. Є чіткі критерії, за якими екстрена допомога має приймати виклик. Серед них, зокрема, температура вище 38 градусів, яку неможливо знизити впродовж цілого дня, задишка, шо з’явилась раптово, загальна слабкість. В такому випадку швидка не відмовить», – розтлумачила експерт департаменту охорони здоров’я ОДА з терапії та сімейної медицини Ірина Федак.

Експерт закликає мешканців Львівщини пам’ятати, що навіть у випадку виклику швидкої, всі дії її лікарів узгоджуються з сімейним лікарем, адже ніхто краще за нього не знає про пацієнта та його анамнез.

«Екстрена медична допомога теж працює в посиленому режимі, тому додаткового навантаження варто уникати, адже вона може не потрапити до пацієнта, якому це реально потрібно. Окрім того, із настанням холодів ми прогнозуємо новий сезон захворюваності. Тому, варто бути уважнішим до свого здоров’я. Якщо є підвищення температури, з’явились якісь симптоми, варто звертатись до сімейного. Повідомити його про свій стан телефоном чи вайбером. Якщо нема підстав та потреб зайвий раз іти в поліклініку, не треба туди йти», – наголосила Ірина Федак.

Експерти також радять не займатись самолікуванням, а при погіршенні стану здоров’я ізолюватись у межах власної квартири.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ