Придбані залізничні квитки знову можна повернути онлайн

Учора, 19 січня 2018 року, Укрзалізниця відновила послугу повернення електронних квитків через інтернет.
Про це повідомив в. о. голови правління ПАТ «Укрзалізниця» Євген Кравцов на своїй сторінці у «Facebook».
«Призупинка цієї функції – це був тимчасовий вимушений крок, яким ми захистили наших клієнтів від штучного дефіциту та спекуляцій з квитками у період новорічних та різдвяних свят», – написав Кравцов.
За його словами, такі дії – це оперативні та точкові заходи реагування.
Також Євген Кравцов повідомив, що під час цьогорічних зимових свят, з 22 грудня 2017 року до 11 січня 2018-го, поїздами подорожувало 2,4 млн пасажирів, що більше від аналогічного періоду минулого року на 96,2 тис. осіб.

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ