В Україні стартували інформаційні кампанії про вступ в ЄС та НАТО

Інформаційні кампанії на тему європейської та євроатлантичної інтеграції України, мета яких – роз’яснення українцям переваг стратегічного курсу країни на членство в ЄС і НАТО, стартували в Україні.
Про це поінформувала на засіданні Координаційної ради з реалізації Стратегії комунікації у сфері європейської інтеграції на 2018-2021 роки Голова ради, Віце-прем’єр-міністр з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України Іванна Климпуш-Цинцадзе, пише «Урядовий портал».

В рамках кампанії створені інформаційні листівки «Чому НАТО?» та «Європа надихає». Перша з них містить просту та зрозумілу інформацію про переваги членства в НАТО, те, як стандарти НАТО змінять життя українських військових та простих українців, історію розвитку відносин України та НАТО, спростування популярних міфів про Альянс, відповіді на поширені питання. Другий випуск за допомогою інфографіки розповідає про результати підтримки Євросоюзом реформ в Україні, містить статті про можливості, які надає євроінтеграція в освіті, бізнесі, енергетиці, енергоефективності тощо. Листівки наразі поширюються в 12 пілотних областях України, обраних на основі якісного соціологічного дослідження, проведеного перед стартом кампаній.

Також у рамках кампанії на кількох FM-радіостанціях виходять понад 20 різноманітних інформаційних роликів з роз’ясненням того, які можливості Україна отримує завдяки обраному зовнішньополітичному курсу. У межах кампанії стартували два цикли інформаційних програм «Чому НАТО?» та «Євроінтеграція – сила можливостей», які виходять 4 дні на тиждень наживо на одному з центральних телеканалів, а потім поширюються на регіональних телеканалах у запису. Кожна програма присвячена окремому аспекту інтеграції (освіта, бізнес, дерегуляція, юстиція, оборона тощо). Також будуть проведені цикли прямих ефірів з експертами з означених питань на всеукраїнських радіостанціях і запущені серії відеороликів для соцмереж.

«Держава вперше запустила такі інформаційні кампанії, – зазначила Віце-прем’єр-міністр. – Вже зараз ми бачимо надзвичайно великий інтерес до матеріалів кампанії і бачимо, наскільки затребувана інформація, викладена простою і зрозумілою мовою. Значення цих кампаній особливо велике, оскільки серед потоку інформації, який ллється з усіх боків в рамках передвиборчого періоду, громадянам важливо виокремити неупереджені дані, побудовані на фактах, які вони могли би порівняти з тим, що говорять різноманітні політики».

За словами Іванни Климпуш-Цинцадзе, така практика проведення державних потужних інформаційних кампаній буде продовжена. Вона наголосила, що важливою складовою успіху є залучення професіоналів ринку комунікацій, та закликала їх не боятися співпрацювати з державою в цьому напрямі, беручи участь у наступних тендерах. Окрім того, Віце-прем`єр-міністр запросила міністерства та ЦОВВ активніше подавати свої пропозиції для формування планів заходів з комунікації європейської та євроатлантичної інтеграції на наступний рік, а також давати інформацію зі своїх сфер діяльності для наступних інформаційних кампаній.

Міністерства, центральні та регіональні органи влади можуть звернутися для отримання інформаційно-роз’яснювальних матеріалів кампаній з метою подальшого поширення на електронні скриньки pr@tvradio.gov.ua (прес-служба Держкомтелерадіо) та nato.eu2018@gmail.com («Український інститут розвитку медіа»).

Довідка
Перші інформаційні кампанії ініційовані Офісом Віце-прем’єр-міністра з питань європейської та євроатлантичної інтеграції України та реалізуються Державним комітетом з питань телебачення і радіомовлення України за підтримки Урядового офісу координації європейської та євроатлантичної інтеграції. Держкомтелерадіо оголосив про тендерну закупівлю послуг щодо комунікації євроінтеграції України у вересні 2018 року. Виконавець робіт, переможець тендерів – ТОВ «Український інститут розвитку медіа». Кампанії реалізуються у листопаді-грудні 2018 року. Очікується, що охоплення кампаній складе близько 17 млн людей.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ