В Україні стартує кампанія з безпеки руху «Віч-на-віч»

Під патронатом міністерства інфраструктури в Україні 21 вересня розпочалась друга частина інформаційної кампанії з популяризації безпеки дорожнього руху.

Вперше таку акцію з підвищення обізнаності відносно безпеки дорожнього руху в Україні було організовано упродовж 2016-2017 років.

Девізом цьогорічної кампанії є простий і зрозумілий салоган «Не жени !». Адже дослідження показали, що саме швидкість є другою найбільш ризикованою звичкою (після водіння у стані алкогольного сп’яніння) та однією з найпоширеніших причин дорожньо-транспортних пригод.

Мета проекту «Віч-на-віч» покращити дотримання встановленої швидкості, привернути увагу до безпеки дорожнього руху через зовнішню рекламу, BTL-матеріали (плакати, листівки, рекламні матеріали), рекламно-інформаційні повідомлення у медіа та інтернеті.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ