Viber розриває ділові стосунки із Facebook

Соціальна мережа Facebook перетнула межу випадками порушень захисту персональних даних та неможливістю запобігти поширенню ненависної риторики, тому Viber прийняв таке рішення про розрив ділових та партнерських відносин.

Цей додаток для спілкування вживає відповідних заходів – таких, як припинення витрат на рекламу та видалення з платформи продуктів компанії, щоб захистити понад 1 мільярд своїх користувачів. Пише про це “Рубрика медіа рішень”.

Rakuten Viber, один із провідних світових додатків для вільного та безпечного спілкування, оголошує про припинення усіх ділових контактів з Facebook. Додаток для обміну повідомленнями видалить розширення Facebook Connect, Facebook SDK та GIPHY зі своєї платформи, а також припинить усі витрати на рекламу у соціальній мережі, аби підтримати наростальну хвилю руху #StopHateForProfit з метою бойкотування технологічного гіганта.

На тлі протестів, що спалахнули у США протягом останніх кількох тижнів, шість організацій, у тому числі Антидифамаційна ліга та Національна асоціація зі сприяння прогресу кольорового населення, закликали рекламодавців зупинити свої витрати на рекламу у Facebook протягом липня через нездатність компанії захистити користувачів від ненависної риторики. Viber вважає, що ця проблема — остання крапля на додаток до численних випадків витоку даних, у тому числі до сумнозвісного скандалу із Cambridge Analytica, який полягає в тому, що політична консалтингова фірма незаконно зібрала дані до 87 мільйонів користувачів Facebook. Через це додаток для обміну повідомленнями підтримує рух #StopHateForProfit та припиняє всі ділові зв’язки з Facebook.

Джамел Агауа, генеральний директор Viber: “Facebook продовжує демонструвати погану оцінку розуміння своєї ролі в сучасному світі. Від неправильного використання персональних даних та відсутності будь-якого їх захисту до неможливості вжити необхідних заходів для захисту громадськості від ненависної риторики. Facebook перетнув межу. Не нам говорити, хто винен, однак правда полягає в тому, що люди страждають від поширення небезпечної інформації — і це факт. Компанії повинні висловити свою чітку позицію щодо цього питання”.

Очікується, що Viber видалить усі продукти Facebook з додатка до початку липня 2020 року. Витрати на рекламу у Facebook компанія припиняє негайно.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ