Фасилітаційна сесія “Яким буде Новояворівськ?”

Агенція місцевого економічного розвитку Яворівщини запрошує до участі усіх мешканців міста Новояворівськ на стратегічне бачення розвитку та створення бренду міста. Запрошуються жителі міста, громадські активісти, представники влади, ділових кіл, підприємці, освітян, представники науково-експертного середовища, лікарі, тощо.
Читайте більше тут: Новини Яворівщини
Захід відбудеться у п’ятницю, 20 липня 2018 року, з 11:00 год. по 16:00 год.у приміщенні Новояворівської міської ради.
Усі думки та побажання стануть основою розробки бренду міста, що допоможе позиціонувати Новояворівськ на карті України та світу.
Стратегічна сесія дозволить з максимальним ефектом почути думку кожного активного мешканця та виявити стратегічне бачення свого розвитку та застосувати це бачення для розробки брендінгу території, що в свою чергу сприятиме підвищенню спроможності громади м.Новояворівська та привабливості (інвестиційної, туристичної, соціальної тощо) і матиме вплив на подальший сталий розвиток.
В умовах глобалізації кожному місту доводиться конкурувати з іншими територіями за залучення жителів, туристів, інвесторів, підприємців, за спортивні та культурні заходи, увагу і повагу ЗМІ, тощо. Основою для формування бренду міста повинна стати стратегія соціально-економічного розвитку. У цьому випадку бренд міста стає точкою концентрації стратегічних цілей та бачення; максимально стислим втіленням стратегії. Напрацювання стратегії міста чи ОТГ неможливе без активної участі, розуміння та бажання влади з однієї сторони, та громадськості та бізнесу з іншої. Загальною метою залучення громадськості, бізнесу та влади є налагодження міжсекторного діалогу, партнерства та довіри, що сприяє збільшенню взаємної відповідальності, підвищенню прозорості процесу ухвалення владних рішень, розвитку місцевого самоврядування та формування сталого розвитку.
Вироблення стратегічного бачення розвитку територіальної громади є надзвичайно важливим інструментом для забезпечення сталого розвитку громади. Але лише існування стратегічних документів (стратегічної візії, плану стратегічного розвитку, стратегії розвитку тощо) не забезпечить цього. Тому потрібно говорити про стратегування як механізм застосування стратегії. Брендування території є один з інструментів, який має практичний зміст для застосування обраної стратегії розвитку, сприяє виробленню ідентичності громади, підвищує економічну та соціальну спроможність територіальної громади, інвестиційну привабливість. Робота над брендом має на меті покращення іміджу міста і створення потрібних і правильних позитивних асоціацій і образів. Бренд для міста так само важливий, як і бренд для компанії, так як він створює відносини з цільовою аудиторією, формує емоційну прихильність і лояльність географічного регіону.
Створення бачення розвитку міста потрібне насамперед для розуміння того, яке місто ми будуємо та розвиваємо, для кого й яким чином.Треба розуміти, куди ми рухаємось, навіщо, за рахунок яких ресурсів, у які строки й хто, врешті-решт, за це все відповідає. Тож (мовою офіційних документів), стратегічне планування дає змогу органам місцевого самоврядування поєднувати аналіз поточних подій, прогнози соціально-економічного розвитку і сценарії можливого майбутнього з виробленням стратегії, а також формувати загальне бачення перспектив, розробляти плани розвитку, зрозумілі для територіальної громади та суспільства в цілому.
Захід організовується Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках проекту” Від стратегування до брендування: посилюємо спроможність територіальних громад” .Проект реалізовується Агенцією місцевого економічного розвитку Яворівщини в рамках програми U-LEAD,що фінансується спільно Європейським Союзом та його країнами-членами Данією, Естонією, Німеччиною, Польщею та Швецією.
Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ

Варто подивитись:

Загрузка...