Акції та знижки клієнтам

“Без знижки – не куплять”, “Людям дорого”, “Поставлю 125%, а потім 25% спущу”, “Знижки роблять всі”. Про це повідомляє LMN.

Якщо ви перші пропонуєте знижку, люди думають:
– неякісний продукт,
– ніхто не бере,
– завищена ціна,
– виб’ю ще дешевше, вони прогнуться.

І не дали їм поторгуватися – нема задоволення від покупки.

А ви втрачаєте прибуток і авторитет серед клієнтів і колег!

Вдумайтеся: ви віддаєте свій заробіток тим, хто про це вас навіть не просив або діє за звичкою “треба спитати ж про знижку”. Що робити?

Давайте бонус, якщо хочете заохотити або вже дуже торгуються: шалик до плаття, гаманець до сумки, масаж до манікюру, надувний матрац до туру при замовленні вже і зараз.

Вигідніше подарувати приємну дрібницю чи послугу, ніж віддавати свої гроші. І людям цінніший подарунок, ніж пару гривень, які ви скинете. Це радість, яку вони запам’ятають. Будуть тішитися, всім показувати, що їм подарували. Викладуть в соцмережі, вам – реклама.

Спробуйте впровадити систему бонусів у справі, якою ви займаєтеся.

Ну якщо зразу зовсім не можете відмовитися від знижок, тоді поради від Людмили Калабухи:
1. Про знижку перший має спитати покупець. А ви – торгуйтеся: – 2%, 5% 10%, 15%, не давайте зразу 25% або 40%. Клієнт просто з горла у вас цю знижку має вигризти. І ви такі: ну добре! Тоді в клієнта підвищується самооцінка, він вважає себе переможцем, а вас сильно любить як гідного переможеного суперника.
2. Давати знижку тільки за великі обсяги або з певної суми. І не колись в майбутньому, як би клієнт не клявся, що буде купувати тільки у вас (знаємо ми ці обіцянки), а тут і зараз!
3. Обґрунтуйте, чому даєте знижку, якщо ціна, на якій наполягає клієнт, вам підходить. Тільки не кажіть: “Як для вас”. Краще
– як перспективному клієнту
– в якості винятку, це наша таємниця
– за те, що зберігаєте мені вірність 30 років

І зразу більше продавайте: «На супутні товари буде знижка, беріть ще це і це».

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ