У Мінреінтеграції розповіли, як повернути кошти при раптовому вимкненні платіжного терміналу

У Мінреінтеграції розповіли, як діяти та повернути кошти у випадку, якщо під час користування банкоматом чи терміналом зникло електропостачання.

«В Україні продовжують екстрені відключення електрики. Це може застати зненацька, в тому числі коли ви користуєтесь банкоматом або терміналом.

Уявіть, ви приходите до терміналу покласти гроші на картку. Половину суми вже внесли, і раптом операція зірвалася через відключення світла», – повідомили у Мінреінтеграції.

Алгоритм дій у такому випадку пояснили в державному Приватбанку.

«Відразу ж зателефонуйте на гарячу лінію 3700 і подайте заявку на повернення коштів. Повідомте номер терміналу, його адресу, внесену суму і приблизний час проведення операції», – йдеться у повідомленні.

Коли заявка буде опрацьована і гроші в терміналі перерахують, недоотримані кошти повернуть вам на карту.

Варто зазначити, що за такою схемою варто діяти також при користуванні терміналами інших банків. На кожному з них є номер телефону гарячої лінії, куди варто звернутись.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ