Накипіло… Хамське ставлення до покупців в одному з магазинів Новояворівська не припиняється…

Проживаю у місті Новояворівськ від самого народження та пам’ятаю відкриття магазину “Делікатеси”: новий товар, широкий вибір асортименту продуктів, можна купити усе необхідне до столу.
АЛЕ…. СТАВЛЕННЯ ДО ПОКУПЦІВ ПРОСТО ЖАХЛИВЕ В ОДНОМУ ІЗ ВІДДІЛІВ МАГАЗИНУ. ВОНО НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ АБСОЛЮТНО!!! Мова йде про відділ, де продається кава, чай, морозиво.. Вічно незадоволена продавець, яка увесь час говорить по телефону, жодного привітного слова, коли б не прийшов – таке враження, що Ви прийшли до неї додому. Буває різне у житті, але не завжди!!! Коли б не зайшов завжди те саме: розмова по телефону, треба кілька разів повторювати, що ти хочеш купити, а про те, щоб запитати щось про товар – МОВА НАВІТЬ НЕ ЗАХОДИТЬ!!! Завжди повторюю собі: НІКОЛИ БІЛЬШЕ НА ПІДУ СЮДИ. Але, рідко, дуууже рідко, але приходиться – НІЧОГО НЕ ЗМІНЮЄТЬСЯ…
Зайшовши в магазин, по морозиво для дітей, усе як завжди… розмова по телефону. Мовчки з холодильника узяли вибране морозиво та простягаємо продавцю, в якої й далі слухавка в руках, порахувала ціну й далі розмовляє. Запитую: “Яка вартість?” У відповідь було лише незадоволене обличчя, бо відволікаю та показала на калькуляторі. Простягаю гроші. У відповідь, можна сказати, дуже голосне підвищення голосу: “Дайте гривню! Я не маю решти взагалі, з чим то ви ходите?!? ДУМАЙТЕ ЩОСЬ.” І тут я вже взагалі була в шоці… Звісно, що культурно я зробила зауваження щодо відношення до покупців. Гадаю, вона навіть не звернула уваги, оскільки, й далі розмовляла…
Виходячи з магазину, вирішила записати усе в Книгу скарг, але збагнула, що ніхто її, напевно, не читає і нема до неї діла …

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ