До уваги споживачів

Перевірити ціни на товари та послуги, які контролює держава допоможе Держпродспоживслужба.
Державна служба з питань безпечності харчових продуктів та захисту споживачів здійснює контроль за дотриманням суб’єктами господарювання державних регульованих цін (тарифів).
На сьогодні державне регулювання цін та тарифів запроваджено на:
– лікарські засоби та вироби медичного призначення, в тому числі на ліки, які придбані за рахунок коштів бюджету;
– послуги з теплопостачання, централізованого водопостачання (гаряча і холодна вода) та водовідведення, вивезення, перероблення та захоронення побутових відходів, утримання будинків і споруд та при будинкових територій;
– послуги, які надаються підприємствами-монополістами з продажу природного газу та електроенергії для потреб населення, поштові, телекомунікаційні послуги, послуги з перевезень на залізничному транспорті та в аеропортах;
– паливно-енергетичні ресурси (вугілля, вугільні брикети, торф паливний кусковий, торф’яні брикети та дрова, газ скраплений), що відпускаються населенню для побутових потреб;
– продукцію громадського харчування, що реалізується в загальноосвітніх, професійно-технічних та вищих навчальних закладах;
– послуги з інвентаризації об’єктів нерухомого майна;
– послуги за проживання в гуртожитках (крім комунальної форми власності);
– послуги лікувально-профілактичних державних і комунальних закладах охорони здоров’я.
Захист споживачів в частині дотримання законодавства у сфері ціноутворення здійснюється шляхом проведення контрольних заходів на обґрунтоване звернення громадян.
В зверненні споживачам необхідно викласти суть скарги та обов’язково вказати:
– назву та адрес суб’єкта господарювання, що надає послуги або здійснює реалізацію товарів. Дану інформацію можна отримати з рахунків, повідомлень про оплату послуг та на стенді «Куток споживача»;
– документи, що підтверджують застосування завищених тарифів та цін (чеки, квитанції).
Звернення споживачам необхідно подавати в Головне управління Держпродспоживслужби у Львівській області (м. Львів, вул. Промислова, 9). Контактний телефон для консультацій: (032)261-36-92. Детальну інформацію Ви можете отримати на сайті: www.consumer.lviv.ua. Також можна отримати консультації та роз’яснення безпосередньо від фахівців управління захисту споживачів з понеділка по п’ятницю з 10.00 по 17.00год (обідня перерва з 13.00 по 14.00 год) за адресою: м. Львів, пр.-т В. Чорновола, 59, та в телефонному режимі (032) 231-76-93, 231-76-94, 231-70-90, 231-69-77) згідно режиму роботи управління.
Крім цього, в управлінні захисту споживачів проводиться особистий прийом громадян–споживачів начальником управління, керівниками структурних підрозділів, відповідно до графіку, затвердженого наказом Головного управління Держпродспоживслужби у Львівській області
Діяльність управління захисту споживачів щодо розгляду звернень громадян, системи їх обліку, проходження і зберігання здійснюється відповідно до законодавчих та нормативних актів.

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ