Українські школярі вивчатимуть «нудні» предмети з роботами?

Робототехніка – напрям, що потребує об’єднання знань з математики, фізики, інформатики, і в його межах діти мають можливість засвоювати знання через діяльність, творчість, це стимулює інтерес і розвиває любов до предметів, які усі звикли вважати нудними. Про це зазначила Міністр освіти і науки України Лілія Гриневич під час візиту на 9-й Всеукраїнський фестиваль робототехніки Robotica-2017.
У межах фестивалю також проводилася Всеукраїнська олімпіада з робототехніки, яка є відбірковим турніром на World Robot Olympiad.
Молодь з різних регіонів України представляла свої проекти на науково-технічному турнірі за міжнародними програмами First LEGO League і First LEGO League Junior.
В інших країнах до розвитку робототехніки глибше залучені як інші компанії, так і держава.
«Для того, щоб наші діти вміли і мали сміливість це робити, ми маємо їх цьому навчити. Ця якраз і є ті м’які навички, яких абсолютно не дає сьогоднішня українська школа. Залучення такої допомоги потребує вміння організуватися в команду, створити проект, знайти і зв’язатися зі спонсорами, прорахувати бюджети і представити себе. Усього цього, на жаль, ми не розвиваємо у наших дітях, адже в наших школах досі панує радянська модель підпорядкування, що не дає простору для розвитку такої комунікації», – пояснила Міністр.

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ