Як повернути кошти на карту в разі неправомірних дій продавця

Роз’яснення Міністерства юстиції стосовно дій, які потрібно вчинити для повернення коштів.

Чарджбек (англ. chargeback) – можливість повернення грошей на карту в разі неправомірних дій продавця чи інших обставин.

Як здійснити чарджбек?
Подати заяву в банк на опротестування транзакцій. Деякі банки надають власні шаблони заяв.

У яких випадках можна повернути гроші?
Якщо товар не доставлений, є підробкою або не відповідає тому, що було вказано на сайті.
Інструмент чарджбеку надається тільки платіжними системами Visa або MasterCard, тому для повернення коштів важливо, щоб оплата була здійснена саме з карти Visa або MasterCard.

Інші випадки, коли може здійснюватись чарджбек:
– суму списали два рази;
– списана сума є більшою, ніж заявлена вартість товару;
– з карти списана сума за товар, яку власник не купував;
– банкомат не видав грошей, але списав з карти.

В яких випадках вам відмовлять в чарджбеці?
Якщо оплата здійснена:
1. більш, ніж 540 днів тому;
2. готівкою;
3. прямим переказом або з картки на картку.

Які документи потрібно нададти для отримання чарджбеку?
1. заява (українською та англійською мовами);
2. докази (листування з продавцем до виникнення конфліктної ситуації,
переписка у соціальних мережах, договір, скріншоти);
3. листування з продавцем після виникнення конфліктної ситуації (докази того,
що власник карти намагався вирішити ситуацію із продавцем);
4. банківська виписка.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ