Звіт відділу надання адміністративних послуг Яворівської райдержадміністрації

Відділ надання адміністративних послуг Яворівської райдержадміністрації є структурним підрозділом районної державної адміністрації, утворений головою районної державної адміністрації, забезпечує виконання покладених на нього завдань в межах Яворівського району.
Відділ у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України, Кабінету Міністрів України, наказами міністерств, інших центральних органів виконавчої влади, розпорядженнями голови Яворівської районної адміністрації.
Основним завданням відділу є забезпечення реалізації державної політики у сфері надання адміністративних послуг на території району.
Відділ надає 126 адміністративних послуг відповідно до розпоряджень голови райдержадміністрації № 542 від 23.12.2013р. “Про затвердження Переліку адміністративних послуг, що надаються через Центр надання адміністративних послуг при Яворівській райдержадміністрації” та № 245/6-14 від 03.07.2014р. “Про Перелік адміністративних послуг органів виконавчої влади, які надаються через Центр надання адміністративних послуг при Яворівській райдержадміністрації” та розпорядженням № 591/6-16 від 26.08.2016 “Про Прелік адміністративних послуг, які надаються через Центр надання адміністративних послуг при Яворівській райдержадміністрації”.
В 2016 році до переліку було включено 11 послуг, а саме: 5 послуг відділу Держгеокадастру, 1 послуга відділу містобудування та архітектури, 1 послуга служби у справах дітей , 4 послуги Управління Держпродспоживслужби.
На кожну адміністративну послугу суб’єктами надання адміністративних послуг розроблені інформаційні та технологічні картки.
Відділ надання адміністративних послуг здійснює діяльність за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється виключно через адміністраторів відділу.
З 01.01.2016р. – 31.12.2016р. адміністраторами ЦНАПу зареєстровано 20923 звернень що на 6528 заява більше ніж 2015році (на місяць близько 1743 заяви, на день – 87 заяв.)
Зокрема:
відділ Держгеокадастру в Яворівському районі Львівської області -12849;
відділ агропромислового розвитку райдержадміністрації – 316;
відділ містобудування та архітектури райдержадміністрації-2737;
служба у справах дітей райдержадміністрації-66;
юридичний відділ апарату райдержадміністрації-3;
Яворівський РВ ГУДМС України у Львівській області-921;
Управління ветеринарної медицини Яворівської райдержадміністрації-1
Яворівське РВГУДСНС у Львівській обл. – 4;
управління соціального захисту населення-590;
управління Держспоживслужби у Яворівському районі – 4;
В рамках реформи децентралізації Верховною радою України були прийняті нові Закони України «Про внесення змін до Закону України “Про державну реєстрацію речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень” та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень» та «Про внесення змін до Закону України «Про державну реєстрацію юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців» та деяких інших законодавчих актів України щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань».
Основною зміною в Законах є розширення суб’єктного складу осіб, які матимуть повноваження щодо державної реєстрації. Так, з 01 січня 2016 року такі повноваження також отримли районні державні адміністрації.
Яворівська районна державна адміністрація виконала всі вимоги законодавства щодо децентралізації повноважень з державної реєстрації. Зокрема, розпорядженням голови Яворівської районної державної адміністрації від квітня 2016 р. був створений сектор з питань державної реєстрації, у складі трьох державних реєстраторів. Всі державні реєстратори отримали доступи до Державних реєстрів та можуть проводити державну реєстрації у повному обсязі.
Основними завданнями сектору з питань державної реєстрації є забезпечення реалізації державної політики у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно та державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб – підприємців.
З моменту утворення сектору Державних реєстраторів було задоволено 3336 заяв.
З метою підвищення рівня комфортності та зручності під час отримання адміністративних послуг з 9 грудня 2016 року було запроваджено смс інформування. До суб’єктів звернень за адміністративною послугою надходять смс з текстом «до ЦНАП надійшов оригінал документу за справою (номер справи)», отримавши смс такого змісту, суб’єкти звернень з’явиться до ЦНАПу Яворівської райдержадміністрації та отримують результат адміністративної послуги.
У 2016 році до бюджету від платних послуг надійшло 596 тис. грн.
Також у 2016 був розпочатий та закінчений ремонт приміщення ЦНАПу. У 2017 році планується закупівля меблів та обладнання та відкриття нового приміщення.

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ