16 січня 2020 року набуває чинності норма закону України “Про забезпечення функціонування української мови як державної” в частині мови реклами (стаття 32 “Державна мова у сфері реклами”).
Про це у себе на Facebook нагадує кандидат юридичних наук, голова громадської організації “Українська Україна” Андрій Смолій.
Від 16 січня українська мова повинна бути на:
– телебаченні та радіо;
– зовнішніх носіях (бігбордах, сітілайтах, рекламних площинах в магазинах та всіх суб‘єктах надавачів послуг);
– у мережі інтернет (на інтернет-сайтах, в соціальних мережах тощо).
“Відтепер всі ми маємо абсолютно законне право вимагати абсолютно всю рекламу державною мовою та звертатися щодо порушення до відповідних органів або для початку до суб‘єктів господарювання напряму”,- написав Смолій.
Більше новин на: Яворів Інфо