В Україні невдовзі запрацює новий інформаційний телеканал

В умовах воєнного стану в Україні запускається новий інформаційно-просвітницький телеканал на базі ліцензії з брендом «Так TV». Згодом канал змінить назву на «Ukraine World News». Про ретрансляцію «Єдиного марафону» наразі не йдеться.

Генеральний продюсер телеканалу Ольга Гіржева дала ексклюзивний коментар «Spilka news» та розповіла, що тепер в українському інформаційному просторі знову з’являться вечірні ток-шоу, повідомляє Національна спілка журналістів України.

– Пані Ольго, коли планується запустити новий телеканал?

– 22 січня, у День Соборності України.

– Ви будете виходити на базі ліцензії 4 каналу?

– Наразі це ліцензія з брендом «ТАК TV». Після «4 каналу» вона була переоформлена. Ми плануємо вийти в прямий ефір за ліцензією з брендом «ТАК TV», але чекаємо на рішення національного регулятора про зміну ліцензії та бренду. Думаю, що до старту навряд чи встигнемо. Тому виходитимемо за тією ліцензією, яку маємо, а вона є інформаційно-освітньою, сімейною включно з фільмопоказом. І за цією ліцензією у нас є 5 годин інформаційно-аналітичних передач, решта часу – це фільмопоказ, освітні, розважальні та дитячі передачі. Додам, що наших глядачів чекає премʼєрний показ в Україні унікальних стрічок зі стрімінгової платформи Netflix.

– Чи будете ви виробляти новини для Єдиного марафону або ж ретранслювати його з інших каналів?

– Про ретрансляцію Єдиного марафону поки що не йдеться. Наразі телеканал налаштований на виготовлення власного контенту. Через те, що у нас ліцензія на інформаційно-освітні передачі, фільмопоказ, ми не вписуємося в ті параметри, які треба, щоб зайти в марафон. Але якщо буде відповідне рішення РНБО, безперечно візьмемо участь у марафоні, щоб щодня і щохвилини наближати нашу перемогу на інформаційному фронті.

– Чи будуть у вас політичні ток-шоу?

– Обов’язково будуть ток-шоу. Щоденний вечірній прайм у нас розпочинатиметься з великого випуску вечірніх новин. І потім на глядачів чекають ток-шоу з Андрієм Булгаровим та Альбіною Підгірняк. Найбільші з них виходитимуть у п’ятницю, суботу та неділю. В п’ятницю це буде суспільно-політичне ток-шоу, яке вестиме Петро Мага, у суботу – велике соціальне ток-шоу, яке вестиме Інна Мірошниченко. Вона є юристом, адвокатом та волонтеркою, опікується соціальними історіями. Зараз зі своєю командою Інна готує власний проєкт. А в неділю у нас буде велике інформаційно-аналітичне підсумкове ток-шоу та авторський проєкт Дмитра Пустовіта про все, що маємо знати під час війни.

– Який буде формат роботи журналістів?

– Ми робимо великий акцент на міжнародну мережу журналістів, у нас уже працюють корпункти у Брюсселі й Варшаві, у Страсбурзі та Вашингтоні, у Лондоні та Нью-Йорку, у Відні та Оттаві, у Бухаресті й Тель-Авіві, Кишиневі та Празі. І щодня розширюємо цю мережу, щоб глядачі максимально оперативно отримували інформацію з місця подій у будь-якій точці світу.

– Скільки людей буде працювати на телеканалі?

– На каналі буде працювати близько 170 людей.

– Хто є власником?

– Кінцевий бенефіціар телеканалу – Віталій Кропачов. Власник не втручається і не впливає на редакційну політику телеканалу. Думаю, так буде й далі. Для нього важливо, щоб інформація, яка виходить на телеканалі, була достовірною, якісною, оперативною та відповідала журналістським стандартам і наближала перемогу України. Він довіряє нашій команді та тому баченню, яке ми вибудували в концепції телеканалу.

– Канал буде здійснювати свою роботу на новій техніці?

– Студія і техніка – це все власність колишнього полтавського телеканалу «Центральний». Вона не нова, але починати можна.

– Чи є домовленість з Офісом президента щодо інформаційної політики?

– Ніхто з Офісу президента нам не дає рекомендацій. Ми вироблятимемо власний контент, який вважаємо необхідним на сьогоднішній день і важливим для глядачів в Україні та за кордоном.

Більше новин на: Яворів Інфо

Поділитись:
НА ГОЛОВНУ